CYKELPORTALEN

Danmarks uafhængige cykelportal

Ædel italiener i aluminium Ædel italiener i aluminium
Titici All-In er en italiensk bygget gravel cykel i aluminium med fuld integreret kabelføring. Som deres øvrige modeller kan den sammensættes helt individuelt... Ædel italiener i aluminium

Italienske racercykler har altid haft en høj stjerne blandt cykelfolket. De senere år har vi desværre set de store toneangivende brands tilsidesætte deres passion lidt på bekostning af nogle designmæssigt uheldige modeller med hjælpemotor. Heldigvis findes der stadig nogle italienske brands der holder fast i passionen for ikke motoriserede allroad cykler.

Vi har før både omtalt og testet cykler fra Titici der er italiensk designede og byggede cykler. De er først og fremmest kendt for deres fleksible overrør. Læs vores omtale af Titici Vento og test af  Gravel Flexy. Med All-In er der tale om en gravel cykel med stel i aluminium der er udviklet i samarbejde med en anden kendt italiensk producent.  Dedacciai er kendt for at producere rør i både aluminium, titanium og stål. ALL-IN er resultatet af samarbejdet med Dedacciai, med et aluminiums rørsæt  høj kvalitet med eksklusive former i henhold til TITICI-ingeniørernes design. Det flade afsnit af overrøret, de unikke geometrier i den bageste trekant og det overdimensionerede kronrør bidrager til rammens høje stabilitet og styrke. De håndlavede svejsninger, kulfibergaflen og en udlægning til brug som Bikepacking æsel fuldender ALL-IN.

Efter at have undersøgt cyklens adfærd både on og offroad  introducerede TITICI et overdimensioneret kronrørrør. De øverste og nederste sektioner har begge en diameter på 1 1/2 “, i stedet for standard 1 1/8” top sektion. Fordelen er todelt: større stabilitet foran og muligheden for intern kabelføring giver et moderne, rent design. Med ALL-IN går attraktiv styling  hånd i hånd med ekstraordinær kørekomfort.

I forhold til den tidligere model A-GR01 er rammen omdesignet Skråstagene r sænket 30 mm fra saddelpinden og det karakteristiske albuedesign i bagtrekanten giver overlegne bremsegenskaber. ALL-IN fungerer lige godt med 700 x 44 eller 650 x 48 hjul.  og dæk.   Du finder en omtale

Link

 

 

Del denne artikel...Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter

CYKELPORTALEN