CYKELPORTALEN

Danmarks uafhængige cykelportal

SRAM omstrukturerer sit europæiske marketingsteam SRAM omstrukturerer sit europæiske marketingsteam
Tre erfarne herrer, alle med en stærk SRAM baggrund, skal fremover stå i spidsen for markedsføringen af SRAM i Europa indenfor tre segmenter.  Landevej,... SRAM omstrukturerer sit europæiske marketingsteam

Tre erfarne herrer, alle med en stærk SRAM baggrund, skal fremover stå i spidsen for markedsføringen af SRAM i Europa indenfor tre segmenter.  Landevej, Mountainbike og Urban.

De skal hver især refererer til SRAM globale marketings direktør David Zimberoff  der udtaler. “I‘ve worked with these guys for many years now and I am proud of their growth and responsibility. They each bring a unique talent to our global team and will help to further  strengthen our brand position in Europe“

SRAM har udnævnt Gaetan Vétois som SRAM European Marketing Manager. I denne rolle skal han samarbejde med OE Salg, Aftermarket, Forhandler Markedsføring og MarCom teams for at sikre en effektiv support. Gaetan vil endvidere varetage og koordinere det europæiske landevejs segment. Gaetan startede hos SRAM i 2005.

Tobias Erhard er udnævnt til Global Urban Brand Manager. Tobias startede hos SRAM i 2006 som Marketings og PR kordinator.

Elmar Keineke forbliver europæisk MTB Brand Manager. Denne position har han haft siden juli 2011.  Tidligere var han marketings ansvarlig for TRUVATIV som idag ejes af SRAM.

SRAM er repræsenteret i Norden igennem  Cycle Service Nordic

Del denne artikel...Share on Google+Share on LinkedInPin on PinterestTweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someone

CYKELPORTALEN